چیزمیز chizmiz

از هر چیزی واسه خودت پله درست کن ؛ برای دوباره ایستادن...

چیزمیز chizmiz

از هر چیزی واسه خودت پله درست کن ؛ برای دوباره ایستادن...

چیزمیز      chizmiz

ما دوتا پسر عمو هستیم که با همکاری هم این وبلاگ رو درست کردیم. ما خواهشمندیم برای همکاری و کمک به ما نظرات و انتقادات و پیشنهادات خود را به ما بفرستید، مطالب جالب ارسال شده توسط شما نیز با ذکر نام شما منتشر میشود.

مطالب خود را به صورت نظر خصوصی یا به آدرس ایمیل chizmiz.b@gmail.com بفرستید. ....از دیدار و همکاری شما با این وبلاگ متشکریم....

مدیر وبلاگ

آخرین نظرات

مردی که صاحب قوی ترین انگشت کوچک دنیاست

سه شنبه, ۲۶ خرداد ۱۳۹۴، ۱۱:۱۰ ب.ظ

مردی که صاحب قوی ترین انگشت کوچک دنیاست ، شاید در بدن ما عضوی مانند انگشت کوچک آنچنان قدرتی نداشته باشد و نتوانیم کار خاصی با کمک آن انجام دهیم اما با تلاش و تمرین می توانیم هر کدام از اعضای بدن را بهبود بخشیده و قوی کنیم.

 

“مایتام ایتومبو” یک ورزشکار هندی است که پس از 14 سال تلاش حالا قوی ترین انگشت کوچک دنیا را در اختیار دارد. این مرد در طول سال های گذشته به دنبال آن بود تا رکورد انجام بارفیکس با انگشت کوچک را بشکند که به تازگی به این موفقیت دست یافت.

مردی که صاحب قوی ترین انگشت کوچک دنیاست + عکس

این مرد در 30 ثانیه توانست شانزده بارفیکس تنها با استفاده از انگشت کوچکش برود و نامش وارد کتاب گینس شد. این رکورد پیش از این در دست یک وزنه بردار آمریکایی بود که 16 بارفیکس در یک دقیقه رفته بود.

 

این مرد در تمرینات 14 ساله اش توانسته به رکورد 28 عدد در یک دقیقه برسد و می تواند آن را ثبت کند اما با کمال بدشانسی در طول ثبت رکورد آسیب دید و تنها 16 بارفیکس را به پایان رساند تا مصدومیتش بیشتر نشود.

مردی که صاحب قوی ترین انگشت کوچک دنیاست + عکس

 

 parsnaz.ir

  • ۹۴/۰۳/۲۶
  • MRE

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی