چیزمیز chizmiz

از هر چیزی واسه خودت پله درست کن ؛ برای دوباره ایستادن...

چیزمیز chizmiz

از هر چیزی واسه خودت پله درست کن ؛ برای دوباره ایستادن...

چیزمیز      chizmiz

ما دوتا پسر عمو هستیم که با همکاری هم این وبلاگ رو درست کردیم. ما خواهشمندیم برای همکاری و کمک به ما نظرات و انتقادات و پیشنهادات خود را به ما بفرستید، مطالب جالب ارسال شده توسط شما نیز با ذکر نام شما منتشر میشود.

مطالب خود را به صورت نظر خصوصی یا به آدرس ایمیل chizmiz.b@gmail.com بفرستید. ....از دیدار و همکاری شما با این وبلاگ متشکریم....

مدیر وبلاگ

آخرین نظرات

جملات زیبا و جملات بزرگان

جمعه, ۲۹ خرداد ۱۳۹۴، ۱۱:۵۷ ق.ظ

جملات زیبا و جملات بزرگان

 
اگر ندانیم چگونه به مادر زمین احترام گذاریم، احترام به خود را نیز نمی آموزیم.
 
از بودا پرسیدند، از این همه مراقبه و تقوا چه بدست آوردی؟
جواب داد: “هیچ!”
اما چیز هایی را رها کردم و از دست دادم: خشم، نگرانی و اضطراب، افسردگی، احساس عدم امنیت و ترس از پیری و مرگ.
 

جملات زیبا و جملات بزرگان

 
خوشی و سعادت تنها از طریق قدردانی و تشکر بدست می آیند، تنها از طریق بزرگ کردن قلبتان با قدردانی. نتیجه و دست آورد قدر دانی و تشکر، همان است که به آن خوشی و شادی و نشاط می گویند، همان که همه به دنبال آن می روند!
 

جملات زیبا و جملات بزرگان

 
قوانین شاد زیستن را بیاموز:
*اگر چیزی را در اطرافت دوست نداری و نمی توانی از آن دوری کنی و حتی از تغییر آن نیز به خاطر شرایط عاجز هستی، باز هم لازم نیست خود را به سختی بیندازی! این بار با طرفندی دیگر: آن را بپذیر
*یک جمله ی مهم را بیاموز و به آن فکر کن: چیز هایی را که دوست داری چطور می پذیری؟ خیلی ساده است، با تغییر نگرش خود نسبت به آن چیز ها خیلی راحت و بدون رنج بسیار می توانی آن ها را بپذیری. (جملات زیبا)
 

جملات زیبا و جملات بزرگان

 
با بسته شدن ظاهری یک در خوشبختی در زندگی ما در های بسیار دیگری به سوی خوشبختی باز خواهند شد، این قاعده ی زندگی است. اما متاسفانه اغلب ما، آن چنان به در بسته شده خیره می شویم که دیگر از در های باز و زیبای خوشبختی که به روی ما باز شده اند، غافل می شویم. (جملات بزرگان)
 

جملات زیبا و برگزیده ی جملات بزرگان در زمینه ی تاریخ

 
ماکسیم گورکی
در ماورای هر قبر و سنگ قبر، یک تاریخ و بیوگرافی کامل نهفته است.
 
جورج هورن
در روزنامه ی امروز، تاریخ یک روز از جهان نوشته شده است و سر و کار ما با این نوشته بسیار بیشتر از روز های قبلی و گذشته ی ما است که فقط در یاد و خاطره ی ما باقی مانده و اکنون چندان به کار ما نمی آید.
 
کندی
سال های بعدی، ده سال ها و قرن های بعدی و شاید افرادی که بعد از ما می آیند و آن ها را نسل بعدی می نامیم، بیش از هر زمان و دورانی به شجاعت و دانش و تعقل نیازمند خواهند بود. هر روز، هر ساعت، هر لحظه و هر هفته و هر سال زندگی ما می گذرد و در همه ی این زمان ها و در همه مکان های زندگی، تمام وجود ما تحت تاثیر پیامد بزرگ عصر است. پیامدی که آن را پیامد ماندگار می نامیم.
 

جملات بزرگان و جملات زیبا در زمینه ی تاریخ

 
جملات زیبا : فرانسیس فانون
برای شروع، تاریخ سرزمین خودت را مطالعه کن و در آن دقت بسیار بنما. بعد از مطالعه کافی آن حالا می توانی تاریخ دیگران را هم بخوانی.
 
جملات بزرگان : وزیری
همیشه به یاد داشته باشید که تاریخ بسیار بی رح خواهد بود و ناچارا درباره ی کار ما نیز با بی رحمی  و سنگ دلی قضاوت خواهد کرد. خوشا به حال آن که بتواند تاریخ را نیز از خود راضی کند و تاریخ هم از او به نیکی و عدالت و راستی و درستی یاد کند.
 

ادامه ی جملات زیبا و جملات بزرگان

 
جملات زیبا و جملات بزرگان : بیل گیتس
ثروتمند ترین و پولدار ترین انسان روی زمین اشیا و املاک ملموس ندارد. نه زمین و ملک دارد، نه طلا و جواهر دارد، نه نفت و بنزین دارد، نه کارخانه و واحد های بزرگ صنعتی دارد و نه حتی فعالیتی در زمینه ی صنعت. او حتی ارتش و لشکر و قدرت نظامی هم ندارد. این برای اولین بار در روی کره ی زمین است که ثروتمند ترین و پولدار ترین انسان روی زمین تنها سرمایه اش علم و دانش است نه چیز دیگر.
 

جملات زیبا و جملات بزرگان

 
اگر بدانیم و باور کنیم که هر کلمه و واژه ای که از دهانمان خارج می شود، به مانند سنگی است که در ساختمان معماری دوستی و دشمنی ما کار گذاشته می شود،...
آنگاه است که تمام سعی ما بر این می شود که سخن و کلام بی ارزش و ناپسند از دهان خارج نشود.
 
گاهی اوقات فکر می کنم رابطه ها شده... مثل سلف سرویس
هر کدام از ما می خواهیم که در بشقابمان از هر آدمی کمی باشد... (جملات زیبا و جملات بزرگان)
 
درختان به ما آموخته اند و یاد دادند...
هر کس به آنچه باید پایبند باشد، به اندازه ی ریشه خود پایبند است...
پس یادت باشد که به هر درخت سست نمی توان تکیه کرد.
 
تو تا حالا فکر کردی که تو ماشین ها چرا شیشه ی جلو این قدر بزرگ و وسیعه ولی آینه ی عقب این قدر کوچک است؟ دلیلش روشن است! چون گذشته ای که از آن رد شده اید، به اندازه ی آینده ای که پیش رو دارید ارزش و اعتبار ندارد. پس یادت باشد، همیشه به جلو و آینده توجه کن و از ماندن در گذشته و تامل بیش از حد در آن خودداری کن. (جملات زیبا)
 

جملات زیبا و بزرگان

 
مشکلات امروز را حل کن. آن ها برای تو کافی هستند. مشکلات فردا و پس فردا را به مشکلات امروزت اضافه نکن. توکل داشته باش. (جملات بزرگان)
 
جملات زیبا  بزرگان
 
تا هر وقت که تلخی زندگی افراد اطراف خود را به شیرینی تبدیل می کنی، بدان که زنده هستی. (جملات زیبا)
 
یک فرهنگ می توان به سادگی نابود کرد: نه با کتاب سوزی و حمله ی مغول به آنان، بلکه باید کاری کنید که مردم به سراغ کتاب های خود نروند.
 
آدم های خوب مانند گل قالی هستند؛ نه باران را انتظار می کشند و نه از این می ترسند که روزی آن ها را بچینند. (جملات بزرگان)
 
هر بن بستی که باشد حداقل یک راه دارد. آن راه، راه برگشت است.
 
آن چیز هایی که در دوران زندگی و تلاش های خود جمع آوری می کنید، نتیجه ی زندگی شما نیست. آن قلب هایی که به سوی شما جذب می شوند و شیفته ی شما می شوند، نتیجه ی عمر زیبای شماست. (جملات زیبا)
 
آن کسی که مشکلات و دشواری ندارد خوشبخت نیست. کسی را می توانیم خوشبخت بنامیم که با مشکلات و دشواری های زندگی مشکلی نداشته باشد. (جملات بزرگان)
 

جملات زیبا بزرگان

 
الماس نتیجه ای از سختی سنگ است. اگر خود را می بینی که همچو الماس خواهی شد، پس بدان که باید از سختی نهراسی.
 
چه دیر متوجه این موضوع می شویم که زندگی همان روزهایی بوده که منتظر بودیم بگذرند.
  • ۹۴/۰۳/۲۹
  • Goblin

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی